۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۳۳۲۶۲

خروش ایران اسلامی در سوگ شهادت سردار مقاومت | انتقام قاطع گرفته شود

خروش ایران اسلامی در سوگ شهادت سردار مقاومت | انتقام قاطع گرفته شود
مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی پس از اقامه نماز جمعه در تظاهرات ضد آمریکایی و صهیونیستی، جنایت وحشیانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی امروز پس از اقامه نماز جمعه در تظاهرات ضد آمریکایی و صهیونیستی، جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با چشمانی اشکبار این مصیبت وارده را به امام زمان(عج) و نائب برحق ایشان رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض کرده و با سر دادن شعار «سردار با شهامت شهادتت مبارک» انتقام این مجاهد عالی قدر را از جبهه مقاومت خواستار شدند.

در این تظاهرات اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام کردند و انتقام خون سردار سلیمانی را آزادی قدس و نابودی اسرائیل دانستند.

امروز نمازگزاران تهرانی نماز جمعه را در غیاب سرداری اقامه کردند که در نهایت قدرت و اقتدار خاضعانه و خاشعانه در صفوف نماز و در میان مردم حاضر می شد و در پیشگاه پروردگار پیشانی به خاک می سایید اما در مقابل دشمن بخصوص شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار بسیار سرسحت و مقاوم بود.

این گزارش می افزاید: یکی از شرکت کنندگان شهادت شهید سردار سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت و ابراز کرد: این جنایت بیانگر حماقت و ظلم آمریکا است.

وی افزود: دشمن با شهادت سردار سلیمانی نباید تصور کند که با این جنایت به پیروز دست یافته بلکه شهادت سردار سلیمانی سرآغاز پرورش هزاران سردار سلمانی در مسیر مقاومت خواهد بود.

یکی دیگر از شرکت کنندگان سردار سلمانی را نماد وحدت و مقاومت بیان کرد و اظهار داشت: آمریکا با این اقدام از خط قرمز جمهوری اسلامی ایران تجاوز کرد و نماد یک ملت را به خاک و خون کشید، انتقام خون شهید سردار سلیمانی حق ملت ایران است و به زودی جواب این جنایت را با خشمی انقلابی پاسخ خواهیم داد.

همچنین مادر شهیدی که عکس شهید سردار سلیمانی را در دست داشت، گفت: سردار سلیمانی مالک اشتر رهبر انقلاب بود کاش من بارها مرده بودم ولی این یار دلیر شهید نمی شد.

این مادر شهید ابراز کرد: شهادت فرهنگ ملت انقلابی است هرگز ترامپ و جبهه کفر نمی تواند ملت ایران را از مسیر امام حسین(ع) دور کند دشمن باید بداند سلیمانی های جدید در راه هستند و گور خود را با این اقدام کنده است./813/پ202/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات